Subject: FW: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad
From: "Tiina Sutt" <[email-masked]>
To: "Heli Lepp" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 10:14:13 +0300

Hei

Palun registreeri see kiri.

Aitäh

Tiina

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Tiina Sutt
Sent: Thursday, July 3, 2025 10:14 AM
To: 'Marti Rehemaa' <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: RE: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad

Tere taas

Arusaadav, et on hetkel puhkuste aeg ning mitmed tööülesanded kuhjuvad.

Lähtuvalt teie kirjast palun esitada Riskianalüüs Päästeametile
kooskõlastamiseks 18.07.2025 ja toimepidevusmäärus koostada ning kinnitada
samaks ajaks.

Parimate soovidega,

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Marti Rehemaa <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, July 2, 2025 4:06 PM
To: Tiina Sutt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Vs: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere Tiina!

Aitäh tänase meeldiva vestluse ja meeldetuletuse eest.

Vabandan, et me pole siiani oma riskianalüüsi ja toimepidavusmäärust
esitanud.

On puhkuste aeg ja olulised investeeringud uue Saku Gümnaasiumi hoone näol
lõpetamisel. Aega lihtsalt napib.

Järgmise nädala esmaspäevast on abivallavanem Tanel Ots tagasi tööl.

Kuna Tanel kureerib vallas kriiside ennetamise ja riskianalüüsidega
seonduvat, siis on kindlasti vajalik, et ta oleks selle teemaga
tegelemisel kohal.

Vajame ajalist pikendust ja püüame materjalid esitada järgmiste nädalate
jooksul.

Lugupidamisega

MARTI REHEMAA / vallavanem
Tel: 671 2444
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Saku Vallavalitsus
 <http://www.sakuvald.ee/> www.sakuvald.ee
<http://www.facebook.com/sakuvallavalitsus>
www.facebook.com/sakuvallavalitsus

Saatja: Tiina Sutt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 2. juuli 2025 14:10
Adressaat: Marti Rehemaa < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Koopia: Tanel Ots < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Teema: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad

Tere Marti

Saadan siit selle meeldetuletuse uuest.

Tervitades

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>

From: Tiina Sutt < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Thursday, June 26, 2025 9:26 AM
Subject: Riskianalüüside ja toimepidevusmääruse esitamise tähtajad

Tere Kõigile

Tuletame meelde, et riskianalüüsi  esitamise tähtaeg  on 30. juuni 2025.

Ootame, et analüüsid oleksid selleks kuupäevaks esitatud Päästeametile
kooskõlastamiseks.

Juhul kui vajate riskianalüüsi esitamiseks lisa aega, siis palun andke
sellest kirjalikult teada esimesel võimaluse.

Samuti juhime tähelepanu, et elutähtsat teenust korraldaval asutusel
(KOV/ETKA)

on kohustus vormistada elutähtsate teenuste  toimepidevusmäärus hiljemalt
1. juuliks 2025.

Tänan kõiki, kes on juba oma dokumentide esitamisega tegelenud või selle
lõpetanud.

Kui teil on küsimusi või vajate täpsustusi, siis palun andke julgelt märku
– aitame hea meelega.

Parimate soovidega

Tiina Sutt

Kriisibüroo

nõunik

+372 5193 1184

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

PÄÄSTEAMET

Erika 3 | 10416 Tallinn

 <https://www.paasteamet.ee> paasteamet.ee

 <https://www.olevalmis.ee> olevalmis.ee

 <https://ohutusportaal.paasteamet.ee> ohutusportaal.paasteamet.ee

 <https://www.facebook.com/paasteamet>

 <https://www.instagram.com/paasteamet_eesti>

 <https://ee.linkedin.com/company/estonian-rescue-board>